czwartek, 29 listopada 2012

Liebster Award part II

 Rozumiem, że mnie kochacie, dziekuje bardzo za zgłoszenie i mam nadzieję, że macie satysfakcję z tego, że zamiast się uczyć będę siedziała i odpowiadała na pytania :-D

Bujka

1. Ulubiona potrawa?

Kebab

2. Ulubiona książka?

Saga Harry Potter, Saga Zmierzch

3. Najdziwniejsza rzecz, która w życiu zrobiłaś?

Trochę tego jest... Ciężko mi w tej chwili cokolwiek sobie przypomnieć.

4. Kim chciałabyś zostać po reinkarnacji? ( tak czy siak odpowiadaj! )

Nigdy nie myślałam xd Pewnie leniwcem :-D

5. Jakie zwierze odzwierciedla cb?

Lew

6. Ulubiony serial?

Pierwsza miłość :-D

7. Jak nazwałabyś swoje dzieci?

Kiedyś dla zabawy wszystkim mówiłam, że będę miała trójkę chłopców : Bożydara, Gwidona i Żelisława :-D A teraz myślę, że może Edyta lub Cyprian ;-)

8. Ulubione zwierze?

Maaaaaalutkie kotki ♥___♥

9. Jakiego aktora bądź piosenkarza albo sportowca... w ostateczności modela, chciałbyś ukraść i
wziąć do domu?

Danny'ego Jones'a lub Rayan'a Renolds'a !

10. Jak byś się zachowała gdybyś poznała 1D?

Skakałabym ze szczęścia, zrobiłabym sobie fotki i pewnie gadałabym jak najęta jak to mam w zwyczaju gdy jestem czymś podjarana.

11. Przy naszym spotkaniu przytuliłabyś mnie, strzeliła w łeb, czy olała?

Przytuliłabym !!! ♥


Mrs. Carrot & Mrs. Cookie 

1.Ile czasu jesteś Directioners?

Prawie rok :-)


2.Jak masz na imię?

Aleksandra -,-

3.Najgłupsza rzecz jaką kiedykolwiek zrobiłaś?

Poproszę inne pytanie :-D

4.Ulubiona książka?

Saga Zmierzch, Saga Harry Potter

5.Co podziwiasz w każdym z chłopaków?

We wszystkich podziwiam dystans do siebie i mimo iż wiele osób nazywa ich gejami, oni sie tym nie przejmują :-)

6.Czy jesteś kimś oprócz Directioners?

Potteromaniak ! ♥__♥

7.Ulubiona piosenka?

"LWWY"

8.Którego z chłopaków zabralibyście na bezludną wyspę ?

Louisa :-D

9. Jak poznałaś 1D ?

Na początku ich nienawidziłam, bo moje dwie przyjaciółki ich kochały, ale z czasem i ja polubiłam ich :-P

10.Jakie dziwactwa chłopaków uwielbiasz ?

Wszystkie ! :-D

11.Co twoi przyjaciele sądzą o 1D ?

Dwie też ich kochają, a trzecia po prostu nic do nich nie ma :-P

Natalia Rząsa

1. Od jak dawna masz blog i czy ktoś cie do niego namówił?

Tego mam chyba od miesiąca, ale najstarszy od ponad połowy roku. Sama zaczęłam pisać :-)

2. Ulubiona piosenka 1D?

Mega trudny wybór... Nie umiem odpowiedzieć na to pytanie.

3. Kolor twoich oczek?

Błekitno-szare, ponoć jak ocean :-D

4. Ile masz lat?

16

5. Twój cel w życiu?

Ukończyć pięcioletnie studia na profilu bankowość, założyć rodzinę i wybudować dom :-)

6. Postanowienie na nowy rok?

Jeszcze nie myslałam :-P Pewnie takie jak co roku. Będę się "uczyć" xd

7. Ulubiona gra komputerowa?

The Sims :-P

8. Posiadasz jakieś zwierzę?

Kota, o ksywie "gruby" bo waży z 12 kg :-D

9. Wolisz horror czy komedię?

Zdecydowanie komedia ;-)

10. Ulubiony chłopak z One Direction? *.*

Louis Tomlinson :-D


Moniii

1.Co cię inspiruje do tego aby pisać??

Otoczenie, filmy.

2.Ulubiona piosenka, film??

Piosenka - Christina Perri "A Thousand Years"
Film - nie mam ulubionego :-)


3.Co zadecydowało o tematyce twojego bloga??

W swoich blogach chciałam ukazać rzeczywistość i pokazać jak życie jest kruche i powinniśmy się cieszyć tym co mamy.

4.Gdyby była możliwość wyjechania na jeden dzień gdzie byś się udał/udała??

Londyn ! :-D

5.Co byś zrobiła gdybyś dowiedział/dowiedziała się, że masz jeden dzień życia??

Spróbowałabym zrobić wszystko, aby był on najszczęśliwszym dniem w moim życiu.

6.Od jak dawna jesteś Directioner??

Od prawie roku :-)

7.Co najbardziej lubisz w chłopakach z 1D??

Poczucie humoru :-)
8.Czy patrząc na jakiegokolwiek chłopaka szukasz w nim podobieństwa do jakiejś znanej osoby??

Czasami :-P

9.Czy znajomi traktują cię w porządku czy hejtują za to, że lubisz One Direction??

Nie wszyscy o tym wiedzą, lecz osoby mi najbliższe nie mają nic przeciwko :-)

10. Co zmieniłabyś w swoim życiu??

Nic, ponieważ nie można dążyć do ideału, a wszystko cosię w naszym życiu wydarzyło lub wydarzy, ma jakiś cel ;-)

11.Twoje hobby bądź ulubiony sport??

Pisanie, muzyka, gra na gitarze, śpiew, siatkówka :-D


haftująca.tęczą
 
1. Opisz siebie w kilku zdaniach

Mówią, że zabawna :-D Ambitna, zakochana na zabój, pełna energii.

2. Dlaczego piszesz?


Ponieważ daje mi to radość :-))

3. Skąd bierzesz pomysły na pisanie?


Różnie to bywa. Czasami po prostu siedze w pokoju, gdy w tle leci jakaś muzyka i dostaje olśnienia. Wena sama przychodzi :-P

4. Ktoś/coś cię inspiruje do pisania?


Piosenki, filmy i czasem osoby z otaczającego mnie otoczenia.

5. Opisz swój wygląd


Blondynka o błękitnych oczach, zawsze szeroko uśmiechnięta, 163 cm wzrostu, najczęściej ubrana w... w kolory :-D

6. Ile masz lat?


16

7. Jak masz na imię?


Aleksandra -,-

8. Masz jakiś przedmiot, który przynosi ci szczęście, jeśli tak to jaki?
Kiedyś był polski, teraz już nie. Chyba wf :-P

9. Twoje największe marzenie?


Wydać własną książkę ♥___♥

10. Za co lubisz One direction?

Za to, że dzięki nim i ich piosenkom przżyłam najtrudniejszy okres w moim życiu :-)

11. Co sądzisz o mnie i moich blogach?


Jesteś zabawna, pomysłowa i masz świetne włosy !! ♥_♥_♥ ! A bloga już dawno nie czytałam :-(


 

Mam nadzieję, że zadowolone :-D
Następny rozdział postaram sie dodać jutro ;-))
kocham

black.character
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz